19 Şubat 2015 Perşembe

SELAM:)

Son yazımın üzerinden 1 aydan fazla süre geçmiş, aslında yazıda denilmez kendisine bir haykırış bir sitem.
ama şimdi durdum da kendime ne çabuk dedim.
neden hemen beklenti içine girmişim anlamadım:) bu bir aylık süre zarfında bloga hiçmi girmedim tabiki girdim. hatta yüzsüz yüzsüz "kimsemi takip etmemiş ya, hiçmi yorum yok?" diye bile sordum kendime:):):)
bu aralar hayatın her alanında düşünüyorum da karşılık beklediğimiz ve hatta caba gösterdim diyipte dönüş alamadığımız herşeye aslında hiçte çaba göstermemişiz... bilmem anlatabildim mi.

ama en önemlisi ne biliyormusun hayatın ve kendinin sana yalan atıığı şu vakitler.(sen birşeyler yaptın hiç dönüş yok) gibi.
sakın kanmayın ve sağdan gelen o naif sesi dinleyin (bence yeterli değil daha yapmalısın, yaparsan başarırsın)

işte blog yazma yolunda sağdan  gelen sese kulak veriyorum şu aralar, bu konuda bana yardımcı olan güzel sesli insanlarada teşekkürler buradan:):)

hayatında hiç twitter,face,instegram ve bilimum sosyal paylaşımı olmayan biri içinde gayet iyi gidiyorum bence:):)

biliyorum şuan bir dinleyicim var sadece ama ileride birçok kişiye şimdiden mesaj olsun:):) hayatınızın hiçbir evresinde sakın pes etmeyin....

saygılar, sevgiler.... 

4 yorum:

  1. Sende pes etme! bu yolda iyi bir şekilde ilerleyeceksin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatın hiç bir evresinde pes etmek yok, blogta başarı konusunda hepbirlikte ilerleyip görücez balım:)

      Sil
  2. 2011 yılında başladığım blog yazma fikirlerim her zaman olumsuz geçti fakat asla pes etmedim açtığım bloglar da ziyaretçi olmaması beni mutsuz etmesine rağmen vazgeçmedim ve insanlara faydalı olacak bir haber sitesi adı altında sayfa açtım haber içerikleri de tamamen özgün konularım ise aktüel market ürünlerine dair ziyaretçilerin olması da mutlu ediyor.bu yolda size başarılar diler sitemize beklerim www.aktuelurunhaberleri.com

    YanıtlaSil
  3. BAŞARILAR:) BENDE ÇOK YENİ SAYILMAM:):):)

    YanıtlaSil