20 Mart 2015 Cuma

AY TUTULMASI :)

MERHABA;

bugün ay tutuldu, umarım herkes iyidir:)
çünkü son ay tutulmasında dedemin bu felaket getirir dediğini ve 99 depremi olduğunu hatırlıyorum , ama olumsuza bağlamak istemiyorum.

Hava bugün çok kapalı karamsar. Ay hareketlerinin insan üzerinde etkilerine inananlardanım, hiçbir şeyin nedensiz olmadığını düşünüyorum.

Ama umarım; bu ay tutulması hepimize yıkılma değil yeni oluşum ve inşalar sağlar hayatımızda, tazeleniriz yenileniriz büyürüz bütünleşiriz...

Ay tutulmasının fotoğraflarını çeken varsa paylaşalım mı? ben bir adet çektim ama  ufak bir teknik problemden dolayı daha sonra paylaşacağım:):)

beni duyan varsa lütfen el kaldırsın ses çıkarsın:):)

hayat nasıl gidiyor???

bu arada hafta sonu makyaj masamı temizleyeceğim ve bitenler yazısı paylaşacağım:):):):):):)

ilk kozmetik yazımda geliyor :):):):) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder