15 Haziran 2015 Pazartesi

girişimcilik fikirleri...

selam;

benim blog bloglugtan çıktı arkadaşlar amacını şaştı:::::::)  (amacı varmıydı)
neden derseniz.. başım sıkıştığında birşeye çok takıldığımda hep blog a dönüyorum.
şu aralar sürekli aklımda olan bir fikir "girişimcilik" yapmam lazım fikri ama ne yapsam...
boyumu aşan düşünceler ve sorular.
büyükbaş hayvancılık? tarim? sarımsak ı eksem:)
el sanatımı yapsam,yada eğitim danışmanlığı, yada kendi mesleğime devam mı etsem boşuna mı okudum?
o kadar çok düşünüyorum ki bunları:?
kafam allak pullak....
ya sanki ben ufacık bir tezgaım olsun ama benim olsunkafasındayım....
ne bileyim birseyler yapmak istiyorum:(
sonra içimde kalmasından korkuyorum mesela ünide bir araba  almak istemiştim e keske alsaydım. şimdi o arabaya binemiyorum ortam uygun değil. o kadar parası var gidip bunu almış derle. ama ünide alsam alırdım göze batmazdı.(
yada yine al kimseye hesap verme mi acaba?

offffff   venüs ayamı yaklaştı ne auram ve çekim alanım çok kararsız:)


neyse sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder