8 Ekim 2015 Perşembe

susmayı öğrenmek... ama gerçekten öğrenmek...

bu bir gelişim bloğuuuuu...
ama sakın yanlış anlamayın benim kendimi geliştirdiğimi hayatıma kattıklarımı aktardığım bir blog olduğu için bu şekilde yazdım. belkide siz bu olayı çoktan çözdünüz ve benim gelişimim sizin maziniz:)

ama ben yinede benimle aynı süreçte yada bir tık arkadan gelen arkadaşlar ile paylaşma ihtiyacı duyuyorum kendime kattıklarımı:)

hayatımın hiçbir evresinde susma gibi bir nimeti kullanmayı susmayı ve hatta bazen arka plana çekilmeyi başaramadım.

ama hep akıncılar misali ilk ve en çok darbeyi alan hep ben oldum.

son yaşadığım bir olayda sustum... sakın bunu korkmak olarak algılamayın gerek görmedim o değerli sözlerime ve değerli sinir sitemimi zorlamaya:)

başlarda alışmadığım için çok zorlandım... ama 2 gün sonra hissettiğim mutluluk şuana kadar hiç yaşamadığım bir duyguydu.

lütfen kendinizi üzen sıkan ve yıpratan konuşmalardan sakının susun... 2 gün sonra ne dediğimi anlarsınız....


sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder