11 Ocak 2015 Pazar

ASLINDA SATTIĞIMIZ GÜL DEĞİL KOKUSU ;) (ALINTI)

SELAM;

Blog açtığımdan beri aklım hep burada bu nasıl bir dünyadır der gibiyim kendime:)
Blog resmen çocuğu gibidir bir çok kişinin tahmin edebiliryorum şimdiden...
Birkere önceden söylemeliyimki bir çok kişi blog yazarken öyle güzel bir anlatım içinde ki kırk yıllık köşe yazarı sanarsınız, takdir etmemek mümkün değil.
Şuan geçiş evresinde olan ben arabaya binmiş çocuk gibi ah bir kullanmaya başlasam neler yaparım edasında hissediyorum kendimi:) Oda olucak.
Sanırım blogta sabretmek şart, birden entegre olup muhteşem konular ile birçok kişiye ulaşmak zaman istiyor.
Ama zaman zaten her güzelin içinde yok mu?

Başlığım nasıl güzel değil mi?  Evet diyenleri duyar gibiyim, hayır diyenlerde var sanki arada :) Ben beğenerek sayfama taşıdım. Güzel bir konu bence, sizinde fikirlerinizi bekliyorum:)

Hepinize mühteşem bir hafta diliyorum...(sendromsuz) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder