10 Ocak 2015 Cumartesi

KOCAMAN BİR MERHABA;))



Nasıl bir giriş yapsam diye düşünerek ilk "merhaba yazımı" yazmaya başladım:)
İlk olarak neden buradayım ne yazacağım bunlardan bahsedeyim; boş zamanlarımda aklıma gelen herşeyi internetten ararken karşıma çıkan birbirinden ilginç ve güzel bloglar ilgimi çekti. Hatta daha sonra bazılarının bağımlısı oldum, buradan söylemek isterim çok şeyler kaptım:)

Bu dünyada güzel herşey paylaştıkça arttığını düşündüğünüzde de bu güzel yolda bende olmak için "eşimi de ikna ederek" fora bismillah dedim.

Buradan aklıma gelen herşeyi paylaşarak sizlerden de görüş alarak paylaşımlarda bulunmak amacım, en önemlisi de yoğun mu yoğun hayat tempomuzda birazcık sıyrılarak mutluluklarımızı arttırmak:)

Şuan da bu yazıyı evrene yolluyorum:)  Umarım burada çok kalabalık sohbetler ve paylaşımlar olur:)

Herkese mutlu  hayatlar ve sevgi dolu yaşamlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder