6 Nisan 2015 Pazartesi

HAYATIN AKIŞINA BIRAKMAK GEREK BAZEN:)

Merhaba;

sakın "aman yine karamsar yazacak" demeyin , aslında son iki yıla kadar gayet pozitif yüklü bir insandım,
ama nedenini hala araştırdığım karanlık bir evreden geçiyorum...
şükürki sağlıkta sıhatte huzurda bir problem yok... sorun bende...
inanın bende bu durumdan mutlu değilim..
sürekli araştırıyorum... depresyonmu? tükendim mi? bipolar mı?
ama hiç bu konuda bir uzmana gitmedin... kaçıyorum...
aslında korkacak birşey yok ama işte....


bu aralar sıkıntım boyut değiştirdi ve yanı sıra çok yorulduğumu ve araştırmak,cabalamak istemediğimi farkediyorum.
aldığım karar AKIŞINA BIRAK....
takmıyorum hiçbirşeyi...
4*4 lük olmak için çabalamıyorum...
eşim beni anlasın istemiyorum.....
karşımdan birşey beklemiyorum....
paraya değer vermiyorum....
akıntıya karşı yüzmüyorum....


umarım akışına bıraktığım bu su beni güzel yerlere sürükler...

herkese sevgiler...

1 yorum: