2 Nisan 2015 Perşembe

MUTLU OLMA GENİ EKSİK OLANLAR:(:(:(

MERHABA MUTLU BLOGGERLAR:)

mutluluk çok garip bir olgu, para pulla ölçülemez - altın gümüş yanına yanaşamaz...
kimisi mutluluğu çevrede arar kimi zaten genlerinde mevcut doğar....

hayat bakışını mutlulukla dolduran insanlar, sizin gibi olmak istiyorum...
mutluluk olma yeteneği sonra kazanılır gibi bir durumda olmalı... çaresizlik kaçış yolu  olmayan bir tünel olamaz...
umut olmalı her daim... mutlu olmak istiyorum şarkısı çalıyor kulağımda milkelamdan...
ne güzel şarkıdır ya... ama inanıyorum istemek başarmanın yarısıdır...

herkez mutlu olsun ... bazıları genlerine şükretsin ve bazılarıda başına gelenlerin sınav olduğunu ve güçlü insanın sınavınında güçlü olacağını düşünsün bence:)

güldüm çünkü blog aklıma gelen herşeyi yazdığım bir yer oldu...
ama sizden hiç ses yok tam 9 adet takipçim var hepinize sevgilerimi yolluyorum ve rica ediyorum side görüşlerinizi yaadıklarınızı paylaşın dertleşelim...

güzel olmaz mı:)?
 bu dünyadaki en güzel şeydir paylaşımdır.....

SES VERİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder